За популяризиция на Вашите уеб страници чрез услугите на ЕТАРГЕТ, Вашите рекламни линкове трябва да отговарят на Правилата за създаване на рекламни линкове. Ако желаете Вашите рекламни линкове да бъдат изобразявани без основни промени, прочетете следващите правила:
Заглавието и описанието на рекламния линк трябва:- да бъдат написани на български език и да бъдат съгласувани с правилата на българската граматика,
- страницата, към която рекламния линк насочва, да бъде преведена на български или на английски език
- да бъдат разбираеми и обективни
- пряко да зависят със съдържанието на уеб-страницата, на която посетителя ще кликне чрез съответния рекламен линк
Заглавието и описанието на рекламния линк не могат да съдържат:- лични данни като, e-mail, телефон, личен адрес и т.н.
- названията на конкурентни фирми и продукти,
- думи пропагандиращи незаконна дейност (инцест, фашизъм...),
- повтарящи се изрази, словни съчетания и формулировки в заглавието и описанието,
- съкращения, освен всеобщо приетите(т. н., и др. подобни....),
- вулгарни и сленгови изрази,
- универсални изрази, призоваващи към действие като напр. "Кликнете тук", "Посетете тези страници", които могат да се използват във всеки линк независимо от неговото съдържание,
- математически знаци, повтарящи се празни места и знаци (+, <, >, ::, |, { }, :-), и т.н.),
- рекламният линк може да съдържа само един удивителен знак,
- думи с големи букви освен употребявани съкращения като например CD, DVD, CD-ROM, и т.н.,
- названието на Вашата фирма може да бъде написано с големи букви, само ако така е регистрирано
- цената на Вашия продукт или услуга, освен когато е написана и на страницата, на която ще бъде кликнато.
Ключови думи:
- трябва да са в съответствие със съдържанието на уеб страницата, на която посетителя ще клика чрез рекламния линк. В случай на ниска ефективност (съотношение между брой на изображенията и кликовете), ключовите думи ще бъдат изключени от системата,
- не могат да съдържат названията на конкурентни фирми и конкурентни продукти,
- на общи думи могат да рекламират само страници от общ характер.
Картинката трябва:
- пряко да отговаря със съдържанието на страницата, на която посетителя ще кликне благодарение на рекламата;
- да бъде с размери 60 пиксела висок a 100 пиксела широк квадрат, с максимална големина 500 кб.
Картинката не може да съдържа:
- контактни данни (e-mail, телефони, адрес, URL, atd.);
- названия на конкурентни компании и продукти;
- лого, принадлежащо на друга компания;
- съдържание, пропагандиращо незаконна дейност (пр. инцест, фашизъм...);
- вулгарно съдържание;
- текст, подбуждащ към действие, като напр. "Кликнете тук
Основни причини за спирането на Вашите рекламни линкове- нефункционалност на уеб страницата,
- нерелевантност на рекламния линк към съдържанието на дадената уеб страница,
- нерелевантност на ключовите думи към рекламния линк, респ. към съдържанието на уеб страницата,
- отваряния на други уеб страници след отварянето на Вашата уеб страница,
- бутонът назад на търсачката трябва да работи,
- липсващи лични данни на Вашите уеб страници,
Препоръчваме Ви:- заглавието и описанието на рекламния линк да съдържат предмета на дейност, или предлагания продукт или услуга,
- заглавието и описанието на рекламния линк да съдържат ключови думи,
- да използвате думи като например: "безплатно", "ново", "намаление" и т.н. само във връзка с продукта на страницата където насочва рекламния линк,
- да си създадете повече линкове с URL насочващи към подстраници на конкретния продукт,
- да въведете максимално 3 словесни израза,
Това са основните правила които служат за редакция на Вашите рекламни линкове, които може да променяте или допълвате по всякакъв начин. Вашите рекламни линкове и към тях въведените ключови думи можете да редактирате многократно.