Ремаркетингът е подходящ за всеки, който рекламира в интернет. Функцията ретаргетинг позволява да достигнете отново до посетителя на вашия сайт, който е проучвал продуктите или услугите ви преди извършването на покупка, но е напуснал страницата, без да извърши действие. Напомняйки за себе си на такъв посетител, има голяма вероятност той да се върне отново на вашия сайт. Ще изобразим вашата реклама няколко часа или дни след като той напусне страницата ви. Предимството на тази кампания е незабавна и лесно измерима възвращаемост на инвестираните средства.
1. ШИРОК ОБХВАТ
За ремаркетинга е важно, избраната от вас система да има възможно най-широк обхват от уеб сайтове, така че да достигнете до потенциалните си клиенти навсякъде в интернет. Затова Етаргет предлага достъп с банер формати до над 40 рекламни мрежи като например Етаргет, Google, Internet Billboard, Rubicon, Smart Adserver и др. По-голям брой мрежи означава по-добър обхват.
2. ЛЕСНО УПРАВЛЕНИЕ НА КАМПАНИЯТА
Следващо, не по-малко важно условие за ефективно използване на ремаркетинга, е лесен интерфейс за работа с ретаргетинговите аудитории и самите рекламни кампании.
3. ИЗРАБОТВАНЕ НА РЕКЛАМНИ БАНЕРИ
Често срещан проблем при рекламодателите е необходимостта от чести промени в съдържанието на рекламните банери, когато се използва ремаркетинг. Поради тази причина Етаргет предлага на своите клиенти професионално изработване на рекламни банери от специалисти на Етаргет. За ремаркетинг са подходящи и двата вида основни рекламни формата – текстови и банер реклами. Етаргет предлага и двата формата.
4. СПЕЦИАЛНИ УСЛУГИ
Етаргет предлага и много опростен динамичен ремаркетинг (автоматично генериране на банери, изобразяващи стоките/услугите, които посетителят на вашият сайт е разглеждал). Част от комплексната оценка на успешността на кампанията е анализа на конверсиите (извършените действия от посетителите). Рекламата може да бъде персонализирана или да използвате „storytelling“ (разказване на история), т.е. да изобразявате на потребителите постепенно банери с различно съдържание в зависимост от времето, през което са посетили вашия сайт. За да премахнете от ретаргетинг публиката клиентите, които вече са пазарували на вашата интернет страница, използвайте функцията "burn cookie" (премахване на т.нар бисквитка от браузера му).
.